Positivo inicio de temporada 2017 para Ramon Brucart y su equipo

BRAKTEC

KTM MAQUINA Motors

BUEN INICIO DE CAMPAÑA DE RAMON BRUCART EN MURCIA, FRENTE VARIOS MUNDIALISTAS.

ESTE PASADO FIN DE SEMANA, ALHAMA DE MURCIA HA DADO EL PISTOLETAZO DE SALIDA AL CAMPEONATO DE ESPAÑA EN SU MÁXIMA CATEGORÍA, MX1 ELITE.RAMON BRUCART Y TODO SU EQUIPO HAN REALIZADO UNA DURA PRE TEMPORADA PARA TENER UNA MEJOR CAMPAÑA QUE EL 2016, Y EL ESFUERZO SE HA PLASMADO. EN UN TRAZADO MUY COMPLICADO Y CON UN NIVEL DE PILOTOS EXTRAORDINARIO, RAMON BRUCART RODO A BUEN RITMO, CON TIEMPOS COMPETITIVOS Y PILOTOS QUE EL PASADO AÑO LOS TENIA MÁS LEJOS. 

“TENGO QUE CORREGIR COSAS Y ESTARÉ MÁS ADELANTE, ESTA CLARO QUE HE ESTADO MEJOR QUE EL AÑO PASADO Y ESTOY CONTENTO YA QUE EL RITMO Y LOS TIEMPOS SON COMPETITIVOS, ESTE AÑO LA BASE ES BUENA”.     

 ——–

BON INICI DE TEMPORADA DE RAMON BRUCART A MURCIA, DEVANT VARIS PILOTS MUNDIALISTES.

AQUEST PASSAT CAP DE SETMANA, ALHAMA DE MÚRCIA HA DONAT EL TRET DE SORTIDA AL CAMPIONAT D’ESPANYA DE LA SEVA MÀXIMA CATEGORIA, MX1 ELITE. RAMON BRUCART I TOT EL SEU EQUIP HAN REALITZAT UNA DURA PRE TEMPORADA PER TENIR UNA MILLOR CAMPANYA QUE EL 2016, I L’ESFORÇ S’HA PLASMAT. EN UN TRAÇAT MOLT COMPLICAT I AMB UN NIVELL DE PILOTS EXTRAORDINARI, RAMON BRUCART VA RODA A BON RITME, AMB TEMPS COMPETITIUS I PILOTS QUE EL PASSAT ANY ELS TENIA MÉS LLUNY.

“HE DE CORREGIR COSES I ESTARÉ MÉS ENDAVANT, ESTA CLAR QUE HE ESTAT MILLOR QUE L’ANY PASSAT I ESTIC CONTENT JA QUE EL RITME I ELS TEMPS SÓN COMPETITIUS, AQUEST ANY LA BASE ÉS BONA”.

Alhama de Murcia..jpg