Ramon Brucart en el Nacional en Calatayud

BRAKTEC

KTM MAQUINA Motors

TRAS UNA TEMPORADA INTERMITENTE POR LAS LESIONES Y LOS ÚLTIMOS ACONTECIMIENTOS SUCEDIDOS POR LA MUERTE DE SU MADRE, RAMON BRUCART TERMINA MEJOR DE COMO EMPEZÓ EL AÑO.

RAMON BRUCART AFRONTÓ AYER UNA NUEVA CITA DEL CAMPEONATO DE ESPAÑA MX1, SU MÁXIMA CATEGORÍA. LA PRUEBA DE CELEBRO EN LA LOCALIDAD ZARAGOZANA DE CALATAYUD, FRENTE A UNA GRAN MULTITUD DE ESPECTADORES Y AFICIONADOS.

RAMON AFRONTABA UNA COMPLICADA CARRERA PARA ÉL. 

BRUCART ARROPADO POR TODO SU EQUIPO Y GRAN PARTE DE FAMILIA CONSIGUIÓ FIRMAR UNA LUCHADA 12ª POSICIÓN, NO EXENTA DE PROBLEMAS…CON CAÍDA EN CARRERA Y PARADA A BOXES PARA ARREGLAR UN PEQUEÑO DESPERFECTO Y TENIENDO QUE REMONTAR VARIAS POSICIONES.

EL PILOTO DE KTM, SE MOSTRABA MÁS COMPETITIVO QUE EN CARRERAS ANTERIORES, CONSIGUIENDO MEJORES TIEMPOS QUE EN OCASIONES PASADAS. 

————

DESPRÉS D’UNA TEMPORADA INTERMITENT PER LES LESIONS I ELS ÚLTRIMS ACONTEIXAMENTS AMB LA MORT DE LA SEVA MARE, RAMON BRUCART ACABA MILLOR DE COM VA COMENÇAR L’ANY.

RAMON BRUCART VA FRONTAR AHIR UNA NOVA CITA DEL CAMPIONAT D’ESPAÑA MX1, LA SEVA MÀXIMA CATEGORÍA. LA PROVA CELEBRADA A LA LOCALITAT SARAGOSSANA DE CALATAYUD, DAVANT D’UNA GRAN MULTITUD D’ESPECTADORS I AFICIONATS.

RAMON AFRONTAVA UNA COMPLICADA CARRERA PER ELL.

BRUCART ACOMPANYAT PER TOT EL SEU EQUIP I GRAN PART DE FAMÍLIA VA ACONSEGUIR SIGNAR UNA LLUITADA 12a POSICIÓ, NO EXEMPTA DE PROBLEMES…AMB UNA CAIGUDA DURANT LA CARRERA I PARADA A BOXES PER ARREGLAR UN PETIT DESPERFECTE I TENINT QUE REMUNTAR DIVERSES POSICIONS.

EL PILOT DE KTM, ES MOSTRAVA MÉS COMPETITIU QUE EN CARRERES ANTERIORS, ACONSEGUINT MILLORS TEMPS QUE EN OCASIONS PASSADES.

2016-4